background

Βrand είναι το σύνολο των αντιλήψεων, εντυπώσεων, απόψεων και συναισθημάτων που δημιουργούνται στον καταναλωτή για το νέο σας προϊόν.-

Υλοποιούμε μακροχρόνια market entry projects με εξειδικευμένες στρατηγικές.

1.

Οι φορείς του Brand. Από το όνομα του νέου προϊόντος έως και τις συσκευασίες του, την εικαστική και εμπορική του παρουσίαση.

2.

Branding. Η αποτελεσματικότητα του προϊόντος στην αγορά, η διαδικασίες co-branding, οι παράγοντες neuro-marketing, το brand και οι αισθήσεις που προκαλεί και οι συνέργειες των αισθήσεων αποτελούν το DNA του νέου brand.

3.

Η στρατηγική. Το πλέγμα πελατών, οι στρατηγικοί προμηθευτές & συνεργάτες, οι ανταγωνιστές, η διατηρησιμότητα, η υπόληψη, η συσχέτιση, η διαφοροποίηση και αναγνωρισιμότητα.

4.

Η διαφοροποίηση. Η ειδίκευση, η πρωτιά, η ηγεσία, η τεχνολογική υπεροχή, η ιστορικότητα, το διακριτικό γνώρισμα, η καινοτομία, η προέλευση, η προτίμηση και η νοσταλγία.

5.

Η αναγνωρισιμότητα. Η διαφήμιση, η δημοσιότητα, η δικτύωση, τα online κοινωνικά δίκτυα, τα offline κοινωνικά δίκτυα, η σχεσιολογία.

6.

Η συσχέτιση. Το concept, η συγκυρία, η εποχικότητα, η τοποθεσία και η επέκταση την γκάμας.

7.

Η υπόληψη. Η τυποποίηση, οι πιστοποιήσεις, η ηγεσία, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η «πράσινη» επιχείρηση, η νομιμότητα.

8.

Η διατηρησιμότητα. Η εγκατάλειψη, η ρήξη, η ανάπτυξη, η διαφάνεια, η διαθεσιμότητα, η αντίδραση.

Εύρος project

14.000€ και άνω.