background

Το branding είναι ιδέα.-

– branding & marketing τόπων & περιοχών.

Το branding ως εργαλείο στην ανάπτυξη των πόλεων & των περιφερειών και η στρατηγική της ταυτότητας του του τόπου.

Analysis & Metrics.
Ανάπτυξη & Διαχείριση Brand.
Brand Workshops & Brand Manual & Εκπαίδευση.
Αναπτυξιακές στρατηγικές με προοπτικές 20 ετών.

1.

Marketing & Branding Τόπων. Η ταυτότητα του τόπου ως εργαλείο ανάπτυξης, ο τοπικός πολιτισμός, οι εικόνες, οι λέξεις και η λειτουργία του brand, η αστική αναγέννηση, η ποιότητα ζωής, ο συμμετοχικός σχεδιασμός, η απασχόληση και η προσέλκυση επενδύσεων.

2.

Η εφαρμογή του Marketing. Brand image & Hero Culture, η προβολή του brand, το σχέδιο marketing, η διοίκηση των εργασιών, οι στρατηγικές branding και η τοπική ανάπτυξη απομονωμένων περιοχών.

3.

Ο τοπικός πολιτισμός και σύνδεσή του με την οικονομική ανάπτυξη. Το marketing των μουσείων, της τοπικής γαστρονομίας, της τοπικής βιοτεχνίας – βιομηχανίας, η δημιουργία φεστιβάλ και άλλων εκδηλώσεων, ο σχεδιασμός της πολιτιστικής κληρονομιάς με όρους βιωσιμότητας και οι επιπτώσεις του στον αστικό χώρο.

4.

Η εικόνα του τόπου. Ο τόπος και η σχέση του με το τοπίο, την ταυτότητα και την επονομασία, ο ρόλος του οσμητικού τοπίου στην ανάδειξη και αξιοποίηση της φυσιογνωμίας του τόπου, η ανάπτυξη της καινοτομίας.

background

Δημιουργούμε το brand από το «μηδέν» και το τοποθετούμε στην αγορά.

Ομάδα έμπειρων επιστημόνων διαφορετικών πεδίων μελετούν, προτείνουν και υλοποιούν μεγάλης, μεσαίας και μικρής κλίμακας σχέδια Marketing & Branding περιοχών με έμφαση στην ιστορικότητα, στην τοπική ανάπτυξη, στην ποιότητα ζωής, στην γαστρονομία και στην προσέλκυση επενδύσεων.