background

Βrand είναι το σύνολο των αντιλήψεων, εντυπώσεων, απόψεων και συναισθημάτων που δημιουργούνται στον καταναλωτή για έναν τόπο.-

Το branding προορισμών είναι εργαλείο ανάπτυξης πόλεων & περιφερειών!

1.

Marketing & Branding Τόπων. Η ταυτότητα του τόπου ως εργαλείο ανάπτυξης, ο τοπικός πολιτισμός, οι εικόνες, οι λέξεις και η λειτουργία του brand, η αστική αναγέννηση, η ποιότητα ζωής, ο συμμετοχικός σχεδιασμός, η απασχόληση και η προσέλκυση επενδύσεων.

2.

Η εφαρμογή του Marketing. Brand image & Hero Culture, η προβολή του brand, το σχέδιο marketing, η διοίκηση των εργασιών, οι στρατηγικές branding και η τοπική ανάπτυξη απομονωμένων περιοχών.

3.

Ο τοπικός πολιτισμός και σύνδεσή του με την οικονομική ανάπτυξη. Το marketing των μουσείων, της τοπικής γαστρονομίας, της τοπικής βιοτεχνίας – βιομηχανίας, η δημιουργία φεστιβάλ και άλλων εκδηλώσεων, ο σχεδιασμός της πολιτιστικής κληρονομιάς με όρους βιωσιμότητας και οι επιπτώσεις του στον αστικό χώρο.

4.

Η εικόνα του τόπου. Ο τόπος και η σχέση του με το τοπίο, την ταυτότητα και την επονομασία, ο ρόλος του οσμητικού τοπίου στην ανάδειξη και αξιοποίηση της φυσιογνωμίας του τόπου, η ανάπτυξη της καινοτομίας.

Εύρος project

30.000€ και άνω.